Livrarea comenzilor

Transport și livrare


Ridicare din showroom

  1. Daca alegeti sa ridicati produsele dvs. din showroom, te vom anunta pe email sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa treci sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 7 zile lucratoare.
  2. Livrarea in showroom se face gratuit.
  3. Daca ai platit deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. 

Acest serviciu este disponibil pentru urmatoarele orase :

  •  Arad

  •  Timisoara  

Livrare Standard

  1. Produsele comandate se livrează oriunde în România.
  2. Trimiterea comenzii va fi confirmată prin e-mail, în care veți primi un număr de AWB pentru a putea urmări procesul de livrare.
  3. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
  4. Comenzile cu valoarea totala mai mare de 500 RON (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita. Daca valoarea comenzii este mai mica de 500 lei, costul de livrare este 30 lei . Pentru comenzile care contin produse volumetrice (bari, capote, praguri, etc ) exista posibilitatea ca sa vi se comunice dupa finalizarea comenzii, inainte de a fi expediate o taxa suplimentara in functie de greutatea volumetrica si/sau solicitarea de a fi ridicate doar din sediile Fan Curier.
  5. In cazul stornarii comenzilor sau Retur prin Extragarantie, costul de transport nu se storneaza.

 

Atentie!

  •   La primirea comenzii, trebuie sa verificati impreuna cu agentul firmei de curierat daca produsele sunt cantitativ conform facturii si daca sunt in stare perfecta , fara a proba sau testa produsele . Orice reclamatie ulterioara privind cantitatea si calitatea produselor nu va fi luata in considerare.
  •   In cazul de avariere a coletului agentul firmei de curierat trebuie sa incheie un Proces Verbal de Constatare.
  •   Livrarea se face doar prin asistarea la receptia marfii si prin consemnarea tuturor neregulilor intr-un Proces Verbal, incheiat intre agentul curierului si destinatar.
  •   Acest Proces Verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului .
  •  Semnatura de primire conform normelor internationale de transport, atrage dupa sine specificatia: “expeditia a fost receptionata complet si in stare perfecta”, iar transportatorul este exonerat de orice raspundere si nu poate acorda o despagubire financiara.

 

 

 

 

 

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor