Ajutor și Customer Service
Confidențialitate și securitate
E-AUTOPARTS EUROPA SRL nu încurajează SPAM-ul, angajându-se să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți și să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu clienții săi precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului și a ofertelor acestuia. www.bestautovest.ro respectă legile în vigoare privind confidențialitatea datelor.
Citeste Politica de confidențialitate
Prelucrarea datelor
Politica noastră personală de confidențialitate a datelor reglementează utilizarea și stocarea datelor dumneavoastră. Puteți vedea politica noastră de confidențialitate a datelor cu caracter personal la Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal.
E-Autoparts Europa S.R.L colecteaza următoarele tipuri de date personale de la dvs.:
• Nume și prenume
• E-mail
• Număr de telefon
• Detalii de facturare și plată
Aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal pentru motive intemeiate si legitime. Exceptie facand prelucrarea in scopul furnizarii de servicii de marketing direct. In acest caz, va puteti opune oricand in mod gratuit si fara justificare printr-un email la dpo@bestautovest.ro
Citeste Prelucrarea Datelor (click)
Garanție
CERTIFICAT DE GARANTIE
1.1.Prezentul certificat de garantie reglementeaza acordarea garantiei persoanelor fizice, denumite in continuare consumator, asa cum este definit in O.G. 21/1992 si Legea 449/2003.
1.2.Fac obiectul conform prezentului certificat de garantie produsele, materialele de intretinere si exploatare distribuite de S.C. E-AUTOPARTS EUROPA S.R.L., care sunt cumparate de cumparatorii persoane fizice sau Juridice .
1.3.Identificarea produselor, a materialelor de exploatare si de intretinere la consumator se face pe baza facturilor/bonurilor fiscale de vanzare si a devizelor de lucrari, emise de catre vanzatori sau de service-urile auto autorizate de Registrul Auto Roman.
1.4.Produsele de schimb de origine se identifica prin marcajul corespunzator, care atesta caracterul de origine al acestora, conform art. 6.2.1 din Ordinul MTCT nr. 2135/2005.
1.5.Consumatorul se poate adresa pentru activitatile de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive sau de reconstructie a vehicululelor oricarui service auto autorizat de Registrul Auto Roman pentru aceste operatiuni de service.
2. TERMENE DE GARANTIE
2.1. Garantia se acorda pentru lipsa conformitatii si/sau vicii ascunse.
2.2. Produsele au o garantie de 2 ani de la data cumpararii, cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de un an sau a celor din anexa la prezentul certificat de garantie, dupa cum urmeaza:
- - becuri: 3 luni;
- - stergatoare parbriz: 6 luni;
- - injectoare, turbosuflante, pompe de injectie, amortizoare si alte produse care au conditii speciale de utilizare si functionare- conform instructiunilor din anexa.
- - pentru autovehiculele exploatate in regim de taxi sau scoala de soferi termenul de garantie este de 6 luni, cu exceptia injectoarelor, turbosuflantelor, pompelor de injectie, amortizoarelor si altor produse care au conditii speciale de utilizare si functionare, conform instructiunilor din anexa.
-
- pentru a beneficia de garantie si din motive de siguranta, la discurile de frana si la tamburii de frana, este necesar sa achizitionati doua bucati
- - pentru a beneficia de garantie la amortizoare si arcuri, este necesar sa achizitionati doua bucati
2.3. Pentru materialele de exploatare si de intretinere , termenul de valabilitate este cel inscris pe ambalaj/ recipient, daca se respecta conditiile de transport, manipulare, depozitare, pastrare, utilizare si exploatare.
3. DREPTURILE CONSUMATORULUI
3.1. Drepturile consumatorului sunt cele prevazute in articolele 9 – 14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile si completarile ulterioare (denumita in continuare Legea 449/2003) s i in Ordonanta de Guvern nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare (denumita in continuare O.G 21/1992).
3.2. Prezentul certificat de garantie nu afecteaza drepturile consumatorului conferite prin Legea 449/2003 si prin O.G 21/1992.
4. MODALITATI DE ASIGURARE A GARANTIEI
4.1. Consumatorul poate inapoia doar vanzatorului piesele de schimb, materialelele de exploatare sau de intretinere in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse aparute in perioada de garantie/valabilitate, in termenul legal, insotite de urmatoarele documente:
- - copie dupa factura de achizitie si a dovezii efectuarii platii
- - copie după cartea de identitate a autovehiculului si certificatul de înmatriculare al autovehiculului
- - dovada montării piesei într-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman (deviz de montaj) pentru tipul de manopera executata si documente fiscale aferente
- - nota de constatare – întocmită de către un service autorizat RAR conform modelului disponibil pe www.bestautovest.ro
- - documentul din care sa rezulte ca s-a efectuat controlul periodic al autovehiculului (ITP)
- - măsurători prin care se dovedeste defectiunea (dacă e cazul - ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc)
4.1.A Dosarul de garantie a compresoarelor de aer conditionat trebuie sa contina, obligatoriu :
- copie factura achizitie radiator clima,
- copie factura achizitie filtru uscator
- copie factura achizitie supapa expansiune.
Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au schimbat compresorul, radiatorul de climatizare, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata
4.2. In cazul in care reclamatia care invoca lipsa conformitatii este justificata, S.C. E-AUTOPARTS EUROPA S.R L. se obliga la repararea/inlocuirea produselor, a materialelor de exploatare sau de intretinere, conform legii . In cazul in care produsul trebuie supus constatarii tehnice la producator sau expertizarii la o terta persoana abilitata in acest sens, S.C. E-AUTOPARTS EUROPA S.R.L. va depune toate diligentele pentru a obtine rezultatul constatarii tehnice/expertizei intr-un termen rezonabil, avandu-se in vedere toate imprejurarile de fapt ce pot influenta termenul finalizarii constatarii tehnice/expertizei..
4.3. In cazul in care reclamatia este nejustificata, cheltuielile efectuate vor fi suportate de catre consumator.
4.4. Produsele si materialele de exploatare sau intretinere inlocuite in perioada de garantie devin automat proprietatea exclusiva a S.C. E-AUTOPARTS EUROPA S.R.L.
4.5. In situatia in care piesa nu poate fi reparata/inlocuita se va opta pentru returnarea contravalorii acesteia.
4.6. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului achizitonat ( nu sunt acoperite costurile de montaj service, constatare service).
Documente utile :
-CERTIFICAT GARANTIE COMPRESOR A/C -- CLICK AICI PENTRU DESCARCARE
-NOTA CONSTATARE SERVICE AUTO -- CLICK AICI PENTRU DESCARCARE
5. SITUATII CARE EXCLUD SAU DUC LA PIERDEREA GARANTIEI PRODUSELOR
5.1. Situatii:
a) produsul nu a fost comercializat de S.C. E-AUTOPARTS EUROPA S.R.L.;
b) lipseste unul din documentele mentionate la art. 4.1 sau daca informatiile continute in acestea sunt gresite, incomplete sau ilizibile;
c) piesa nu a fost identificata corect datorita neprezantarii seriei de caroserie sau prezentarii unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
d) vehiculul este neinmatriculat sau inspectia tehnica periodica a expirat inaintea aparitiei cazului de garantie;
e) vehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice, etc.);
f ) vehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau a fost exploatat in competitii sportive, raliuri, etc.
g) defectiuni cauzate de abaterile unghiulare ale sistemului de directie, functionarii defectuoase a sistemului de franare, suspensie, racire, climatizare, electric, etc.;
h) instalari neautorizate de echipamente/accesorii, altele decat cele din dotarea din fabrica;
i) deteriorari/distrugeri, etc.datorate transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii sau exploatarii necorespunzatoare, apropierea de surse de caldura, contactul cu produse chimice agresive, etc.;
j) produsele, materialelele de exploatare sau de intretinere au fost uzate/deteriorate/consumate etc. ca urmare a utilizarii acestora in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele pentru care au fost fabricate;
k) demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, precum si deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul.
l) nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
m) explotarea necorespunzatoare prin: nerespectarea efectuarii rodajelor, depasirea regimului termic, a turatiei maxime admise, a masei maxime autorizate pe axe etc.;
n) prezenta impuritatilor, a corpurilor straine, a prafului etc. in zonele de functionare a produselor sau in materialele de exploatare.
o) activitatile de service nu au fost efectuate de un service autorizat RAR pentru aceste operatiuni de service sau au fost efectuate fara scule sau dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei stabilite de constructorul vehiculului sau a producatorului de produse ;
p) produsele au fost montate impreuna cu produse conexe uzate, defecte, modificate, etc.;
r) produsele prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, vopsire, sudare, etc., neimputabile produsului;
s) uzura sau defectul se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor necorespunzatoare, a interventiilor neautorizate efectuate asupra produselor in perioada de garantie a acestora;
t) la terminarea reparatiilor, service-ul auto nu a efectuat operatiunile de verificare, etalonare, reglare, impuse de constructorul vehiculului sau producatorul produsului .
u) seria/codul/marcajul de identificare al produsului este sters/indescifrabil, sau prezinta marcari ori stantari artizanale.
v) produsul prezinta o uzura normala datorita functionarii
În cazul constatării unei defecțiuni a produsului la deschiderea coletului, datorită transportului sau a producătorului, accesoriile auto vor fi schimbate în cel mai scurt timp posibil numai în următoarele condiții: produsele defecte vor fi împachetate în ambalajul de transport original sau într-o cutie din carton dublu stratificat pentru o cât mai bună protecție pe durata transportului și trimise la sediul nostru.
O dată constatată defecțiunea produsele vor fi înlocuite imediat și vor fi trimise la adresa specificată. fără nici un cost suplimentar! Info Telefon: 0377.100.941
Returnări
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare,fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului- produselor.
Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Plata transportului pentru retur o va suporta cumparatorul .
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Daca din motive diverse, produsul achizitionat nu este identic cu cel pe care doriti sa-l schimbati pe masina, nu montati, nu aduceti modificari piesei primite pentru a fi montata pe masina si nici nu folositi componente din piesa primita, daca doriti sa efectuati returul .
Pentru a face returul de marfa prin curier, sunt necesare urmatoarele :
1. sa ambalati produsul in alta cutie, pentru a proteja ambalajul original
2. sa etichetati pachetul cu expeditor si destinatar
3. sa predati coletul numai la Fan Courier
4. nu aveti transport de platit (specificati la curier, cu plata transportului la destinatar : E-AUTOPARTS EUROPA SRL ) si nici nu cereti ramburs. ( Detalii : Daca produsul este trimis in Garantie sau am trimis o comanda/produs gresit din eroarea noastra platim noi transportul pentru retur , daca renuntati la cumparare sau ati facut o comanda gresita transportul retur va trebui sa il suportati d-stra . )
5. puneti in colet un bilet cu contul d-stra bancar (in format IBAN din 24 de caractere) si Numele complet al detinatorului (sau puteti sa ne transmiteti si pe email aceste date : contact@bestautovest.ro), pentru a plati contravaloarea de retur
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur si doar in contul bancar al cumparatorului (sau al unui apropiat al acestuia) .
Adresa returnari:
E-AUTOPARTS EUROPA SRL
Str. Campul Albinelor FN, Loc. Arad, cod postal 310451
Tel: 0377100941
In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului(ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina(inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
E-AUTOPARTS EUROPA SRL NU accepta retur la :
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat.
- Produsele comandate prin comenzi speciale, externe (Pe pagina de produs este specificata mentiunea "La comanda")
- Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)
Modalități de plată
Plata în numerar - ramburs
Comenzile până în 5000 de lei pot fi achitate prin ramburs, plata făcându-se în momentul în care marfa vă este livrată de către curier.
Nu se percepe taxă de ramburs.
Plata online folosind cardul :
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Puteți face plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, fără griji și în condiții maxime de securitate, folosind sistemul PayU.
Pentru finalizarea corectă a plății, trebuie să furnizați codul cardului dumnevoastră (cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura dumneavoastră). Tranzacțiile se efectuează în lei, indiferent de valuta pe care o aveți în cont, conversia făcându-se la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Procesarea datelor de pe card se face în mod exclusiv pe serverele PayU.
Ordin de plată/virament bancar :
Modalitatea aceasta de plată este disponibilă atât pentru persoane juridice cât și persoane fizice. Datele necesare operațiuni sunt:
Beneficiar: E-AUTOPARTS EUROPA SRL
Cont COD IBAN: RO73 BACX 0000 0009 4673 2001
Banca: UniCredit Tiriac Bank Suc. Arad
Plata prin Paypal :
Pentru această modalitate de plată trebuie să aveți un cont PayPal verificat. Plata se face în condiții deplinde de siguranță, fără niciun comision suplimentar.
La finalizare comenzii selectati "Plata cu Cardul" ca metoda de plata dupa care veti fi redirectioant catre procesatorul PayU , unde ve-ti avea posibilitatea de a plati din contul d-stra de Paypal .
Cum anulez o comandă?
Dacă lansați o comanda și vă dați seama că ați greșit ceva sau nu mai doriți să comandați o puteți face folosind formularul de contact sau numerele de telefon.