Solutie clatire filtru de particule Liqui Moly DPF 500ml
Solutia Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel folosit dupa curatarea filtrelor de particule diesel cu solutia speciala de curatare (art. nr. 5169). Particule de depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pot fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distante scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce inseamna ca intervale de curatare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curatarea in mod regulat. Solutia costisitoare de inlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.
Prezentare video:
Proprietati:
- Se dizolva contaminarea tipica din filtrele de particule diesel
- Eficient pentru toate filtrele de particule diesel inchise ale vehiculelor din comert
- Asigura caracteristici optime de functionare, performantele motorului și reducerea consumului de combustibil
- Reduce costurile de exploatare
Caracteristici tehnice:
Baza : clatire/ lichid purtator
Culoare : albastra
Densitate la 15 °C : 1.000 g/ml
Valoare pH : 7.0
Domeniul de utilizare:
Pentru toate filtrele de particule diesel inchise ale vehiculelor din comert.
Mod de utilizare:
Curatarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreapta Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face in functie de tipul de vehicul. in acest scopul, senzorul de temperatura sau presiune al filtrului de particule trebuie sa fie deconectate (scoase) in majoritatea vehiculelor.
Nota: Cand curatati, temperatura filtrului ar trebui sa fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat in apropiere de galeria de evacuare sau, optional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranta, se va accorda o atentie deosebita atunci cand se va face o curatare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curatare sau lichidul pentru spalare poate intra in camera de ardere printr-o supapa de evacuare deschisa. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) in filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafata filtrului de particule, in reprize de 5 pana la 10 secunde (cu o pauza de 5 pana la 10 secunde), la o presiune de functionare de 6 pana la 8 bari. Sonda trebuie sa fie rotita și mișcata inainte și inapoi in timpul curatarii, pentru a acoperi cat mai mult din suprafata filtrului.
Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala art. nr. 5171 (500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.