Ulei motor camion Liqui Moly 10W40 Top Tec 4050 , 20L
Ulei de motor complet sintetic pentru utilizarea pe parcursul intregului an, special conceput pentru noile motoare ale camioanelor conform cerintelor Euro IV, Euro V si Euro VI , dotate cu sisteme de tratare a gazelor de esapament si filtre de particule de funingine (DPF/ CRT). Combinatia intre uleiurile sintetice si aditivii de ultima generatie, garanteaza un coeficient de frecare exceptional de mic si astfel reduce semnificativ consumul de carburant.. Deasemena garanteaza o protectie deosebita impotriva uzurii si curatenie optima in motor. Este recomandat a se utiliza la motoarele pe motorina.
- Proprietati:
- - vascozitatea mica a uleiului reduce considerabil consumul de carburant;
- - stabilitate ridicata a peliculei de ungere, protectie marita la uzura;
- - impiedica formarea reziduurilor in sistemul de admisie a turbinei de supraalimentare;
- - impiedica "polizarea gaurilor";
- - domeniu larg al temperaturilor de utilizare;
- - comportament foarte bun in cazul pornirii la rece;
- - rezistenta deosebita la forfecare si imbatranire;
- - se poate amesteca cu uleiurile de motor comercializate uzual;
- - proprietati de detergent si de dispersie deosebite;
- - mentine foarte curat echipamentul de racire a aerului de alimentare;
- Corespunde si satisface urmatoarele clasificari si specificatii:
- ACEA E6-08/ E7-08
- API CI-4
- MB 228.51
- MAN M3477
- Renault RXD, RGD, RLD-2
- Volvo VDS 3, CNG
- MACK EO-N
- Deutz DQC III-10 LA
- LIQUI MOLY recomanda folosirea acestui produs si la autovehiculele cu urmatoarele specificatii:
- MAN M3271-1
- Mack EO-M Plus
- MB 226.9
- Cummins CES 20076/20077
- Caterpillar ECF-1-a
- MTU TIp 3.1
- DAF HP-2
- Caracteristici tehnice:
- Clasa de vascozitate : 10W-40
- Densitate la 15 °C : 0,86 g/cm³; DIN 51757
- Vascozitate la 40°C : 89.0 mm2/s DIN 51562
- la 100 °C : 14,0 mm2/s DIN 51562
- Indice de vascozitate : 162 DIN ISO 2909
- Punct de aprindere : 240 °C DIN ISO 2592
- Punct de curgere : -33 °C DIN ISO 3016
- Numar ASTM de culoare : L3,5 DIN 51578
- Cifra bazicitate totala TBN: : 7.8 KOH/g DIN ISO 3771
- Pierderi prin evaporare : 8,5 %-din greutate DIN 51581
- Cenusa, sulfat : 1.0 g/100g DIN 51575
Domeniul de aplicare:
Special conceput pentru noile motoare intens solicitate ale camioanelor conform cerintelor Euro IV si Euro V, si Euro VI dotate cu sisteme de tratare a gazelor de esapament si filtre de particule de funingine (DPF/CRT). Top Tec 4050 in majoritatea cazurilor poate fi compatibil sau folosit neamestecat in camioane mai vechi cu norme Euro II si Euro III.