Noul Mercedes EQC

Noul Mercedes EQC este o maşină care produce 408 CP în total.

Versiunea de start se numeşte EQC 400 4MATIC şi oferă o serie de echipamente standard extinse, dar și servicii atractive.

Cu câte un motor electric pe fiecare osie, prin care energia electrică se transformă în energie mecanică, se mai pune la dispoziţie un impresionant cuplu de 760 Nm.

Datorită unei strategii de operare inteligente, componentele unității de propulsie oferă puterea exact acolo unde este necesară în funcție de situaţia de conducere – în mod eficient și aproape în linişte totală.

Sistemul de tracţiune integrală complet variabil 4MATIC îmbunătățește stabilitatea manipulării, mai presus de toate în condiții dificile de drum.

Acesta distribuie puterea în mod continuu variabil și îmbunătățește manipularea în siguranţă, plăcerea de a conduce şi autonomia.

Bateria litiu-ion de înaltă tensiune din EQC este dispozitivul central de stocare a energiei pentru unitatea de propulsie electrică și impresionează cu densitatea sa mare, dar și cu un conținut energetic utilizabil de 80 kWh.

Acest lucru asigură o autonomie care poate varia între 445-471 de km (calculată în ciclu NEDC).

Designul modular, care cuprinde două module cu 48 de celule și patru module cu 72 celule, a permis realizarea unui design compact al ambalajului.

Procesul de producţie al unui EQC se remarcă printr-un „dublu mariaj”. Atunci când corpul, suspensia și unitatea de propulsie devin un tot întreg pe linia de asamblare, acest proces este numit în industrie ca „mariaj”. În cazul lui EQC acest lucru se întâmplă atunci când cele două motoare electrice sunt instalate în corp.

O inovație majoră este așa-zisul centrul de întâlnire cu bateria. A doua „căsătorie” are loc aici:

Acesta este locul în care SUV-urile sunt recunoscute ca modele electrice cu ajutorul etichetelor informative atașate de corp și aici sunt echipate cu o baterie. „Organismul” maşinii este suspendat de la un transportator și depozitate pe un cadru.

Nişte braţe de sprijin ridica bateria de jos până sub caroserie, iar un angajat monitorizează dacă fixarea sa are loc aşa cum trebuie.