Mercedes-AMG CLA 45 are cel mai puternic motor cu patru cilindri din lume

Mercedes-AMG CLA 45 relansat, acum cu mult mai multă putere și performanță decât înainte. Ambalarea motorului I-4 de 2,0 litri turbocompresor M139 – cel mai puternic motor cu patru cilindri din lume – CLA 45 aruncă în jos 382 CP și 354 lb-ft.

Acest lucru este datorat în mare măsură turbocompresorului său, care prezintă rulmenți îmbunătățiți pentru conducte și rulmenți cu frecare redusă, pentru a ajuta la răspuns și a livra un maxim de 30 psi. Inginerii AMG au lucrat pentru a da puterii puternice o senzație de aspirație naturală, indicată de vârfurile de cuplu de 4.750 rpm și de 7.200 rpm redline.

Este cu totul înșurubat la o transmisie cu dublu ambreiaj cu opt trepte, cu dispozitive de schimbare a paletelor, care transmite puterea prin sistemul AMMA 4MATIC + cu tracțiune integrală.

În timp ce sistemul de propulsie pe roțile din față, sistemul distribuie constant puterea între axe și îl poate livra variabil între partea stângă sau cea dreaptă.

Cu un control al lansării, acest sistem de transmisie permite un sprint de 0-60 de 4,0 secunde, la o viteză maximă de 168 mph, deblocată de un pachet opțional al șoferului.

De asemenea, este opțional și modul de drift, care, la fel ca și în modelul său E63, trimite puterea exclusiv pe puntea spate pentru – așa cum o dă AMG – „chiar mai multă plăcere de a conduce”. Țineți minte costul anvelopelor CLA 45 de 235/55 R 19 înainte de a lovi acest buton.

Modificările asupra standardului CLA îmbunătățesc răspunsul dinamic. Fixarea în locașul motorului mărește rigiditatea frontului, în timp ce barele diagonale de pe caroserie strâng secțiunea din spate.

Elementele de suspensie specifice modelului, inclusiv arcurile și amortizoarele, lucrează cu amortizoare adaptive pentru a oferi moduri selectabile de la conducător auto, de la Mercedes-soft la AMG-rigid.

Modurile suplimentare de selectare a mașinii adaptează autoturismul la condiții, fie că este vorba de o croazieră în oraș, de călcare pe șosea umedă, sau de a rupe curse.

Comparativ cu modelul CLA 45 anterior, designerii au lucrat pentru ao diferenția de masina de bază. Acum poartă poartă grilaj multicolor trapezoidală AMG, care funcționează cu farurile de strălucire pentru a da o viziune feroce mașinii.

Fascicolele inferioare au guri de intrare pentru a alimenta schimbătoarele de căldură, înconjurate de elemente de separare aerodinamice.

Interiorul câștigă distincții vizuale, inclusiv scaunele din față și un volan cu sezut plat. Dacă nu uitați că sunteți în modelul sport, AMG vă amintește cu centurile de siguranță disponibile în roșu sau galben, cusătura și ornamentele de bord, precum și învelișurile de aerisire (ornamentul galben face parte dintr-o ediție specială).

Aici, totuși, este prevăzută o citire AMG specifică, care arată un contor de forțe g, un afișaj manual al vitezelor și date privind motorul, cum ar fi temperaturile sau puterea în timp real.

Pedalele din oțel periat și pragurile ușii continuă tema. La fel ca standardul CLA, modelul 45 include sistemul infotainment Mercedes „MBUX”.

Covorasele auto sunt optional si se pot inlocuii dupa bunul plac sau gust, printr-un singur click distanta pana la magazinul bestautovest.ro