Airbag Auto

Airbag Auto

Airbag Auto

Senzorii airbag-urilor sunt de fapt mici piese electronice care simt când un accident a avut loc. Acestea sunt concepute astfel încât să răspundă unor circumstanțe precum presiunea crescută rezultată dintr-o coliziune și oprirea bruscă.

Senzorii airbag-urilor pot fi utilizați pentru a detecta cât de mulți oameni sunt în vehicul și pentru a măsura viteza, impactul și presiunea frânei. Unitatea de control a airbag-ului este de obicei încorporată în partea din față a cabinei. Unitatea este programată să studieze informațiile pe care le primește pentru a activa încuietoarele centurilor de siguranță, desfășurarea airbagului, încuietori automate ale ușii și alte măsuri de siguranță.

Cele două tipuri diferite de senzori airbag sunt mecanice și electrice. Anumiți senzori electrici folosesc mecanisme electromecanice “cu bile și cu bile” destinate să elibereze o minge de la un magnet care se rotește într-un tub înainte de a atinge un întrerupător și de a realiza o conexiune electrică. Senzorii mecanici sunt concepuți pentru a funcționa independent de omologii lor electrici și folosesc un știft de ardere pentru a activa o explozie compactă după un accident.

O diferență între cele două tipuri diferite de sisteme este că senzorii mecanici nu pot fi opriți după ce bateria a fost deconectată la fel ca cele electrice, deoarece senzorii mecanici nu necesită o sursă de alimentare.

Related posts

noul motor GPL de la ford

Noul motor Ford de 7,3 litri (GPL)

Această poveste recent adusa in mecanica populară despre noul motor pe gpl de la producatorul de automobile Ford, avand o capacitate cilindrica de 7,3 litri. Aceasta noua technologie a fost probabil cea mai mare surpriză din domeniul de automobile din ultimul an calendaristic. O mulțime de lucruri s-au speculat...

Mai multe detalii ...